راهنمای خرید مد و پوشاک زنانه

مد و پوشاک زنانه

انتخاب لباس مناسب همیشه یکی از ضرورت‌های اجتماعی و فرهنگی در تمام جوامع بوده است تا آنجا که برخی معتقدند نحوه پوشیدن لباس می‌تواند برخورد دیگران با فرد را تحت تأثیر قرار دهد. مخصوصاً خانم‌ها که حساسیت ویژه‌ای روی ظاهر خود دارند، طبیعی است که در خرید لباس نیز حساسیت بیشتری به خرج دهند. در راهنمای خرید مد و پوشاک زنانه می‌خواهیم برخی از نکات مهم هنگام خرید البسه را یادآوری کنیم.

 

نکات مورد توجه در خرید مد و پوشاک زنانه

اندازه

برای انتخاب اندازه پوشاک شرایط فرهنگی جامعه خود را در نظر بگیرید. مخصوصاً شما که خانم هستید، پوشش شما بیشتر در معرض قضاوت است. بهتر است از خرید پوشش خیلی تنگ و چسبان برای استفاده در محافل عمومی خودداری کنید. می‌توانید با توجه به سایز لباس قبلی‌تان سایز مناسب لباس جدید را پیش‌بینی کنید.

 

رنگ‌های شاد

نیازی نیست همیشه رنگ‌های تیره را انتخاب کنید. درست است که رنگ تیره مخصوصاً برای محافل رسمی مناسب‌تر است، اما قرار نیست همیشه تیره بپوشید. با انتخاب رنگ‌های شاد تازگی و سرزندگی را به خود هدیه دهید.

 

اکسسوری

این مورد برای شما بیش از آقایان به چشم می‌آید. استفاده از زیورآلات، جذابیت زنانه شما را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود بسیار شکیل‌تر از حالتی که ساده هستید، به نظر بیایید. این مورد را فراموش نکنید.

مد و پوشاک زنانه

لباس مجلسی

بسیاری از خانم‌ها برای خرید لباس مجلسی برای جشن‌های عزیزانشان از روزها یا حتی ماه‌ها قبل اقدام می‌کنند. با این وجود اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دیر تصمیم به خرید گرفته‌اید، می‌توانید خیلی سریع مدل‌های متنوعی را در اینترنت مشاهده کنید و مطابق سلیقه خود بهترین نوع را انتخاب کنید.

 

خرید اینترنتی

اگر می‌خواهید اینترنتی خرید کنید، لازم است تا اندازه‌های بدنتان یعنی دور کمر، باسن و سینه را بدانید. با دانستن این اندازه‌ها می‌توانید از روی جدول راهنمای محصولی که قصد خرید آن را دارید، نمونه مناسب خود را انتخاب کنید.

مد و پوشاک زنانه

طرح لباس

اگر فردی لاغر و قدبلند هستید، پوشیدن لباس‌هایی که راه‌راه عمود دارند باعث می‌شود بلندتر دیده شوید که شاید دوست نداشته باشید. بهتر است پوشاکی با راه‌راه افقی انتخاب کنید تا شما را متناسب‌تر نشان دهد. خانم‌های قدکوتاه بالعکس این نکته را باید رعایت کنند. البته خانم‌های قدکوتاه آپشن دیگری نیز دارند که پوشیدن کفش پاشنه بلند است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *