راهنمای خرید کتاب و مجلات

کتاب و مجلات راهنمای خرید

هدف افراد از کتاب خواندن متفاوت است. عده‌ای کتاب را برای سرگرمی می‌خوانند، برخی برای اینکه چیزی از آن یاد بگیرند و برخی هم از روی اجبار و برای پاس‌کردن واحدهای دانشگاهشان آن را مطالعه می‌کنند! نیتتان از خواندن کتاب هر چه که باشد، قبل از خرید باید نکاتی را در نظر بگیرید. در راهنمای خرید کتاب و مجلات می‌خواهیم شما را با این نکات آشنا کنیم.

 

نکات مورد توجه در خرید کتاب و مجلات

سبک کتابتان را مشخص کنید. ابتدا موضوعی که به دنبالش هستید را معلوم کنید و بعد ببینید این موضوع در کدام یک از سبک‌ها قرار می‌گیرد. سبک‌ها می‌توانند درسی، علمی، کنکوری، عاشقانه، روانشناسی، فلسفی، جنگی یا … باشند. بعد از آن در زیرمجموعه‌های آن سبک به دنبال کتاب مناسب خود بگردید.

محصولات بخش فروشگاه

اگر قصد دارید عادت به کتاب‌خوانی را در خود به وجود آورید، از کتاب‌های کم‌حجم شروع کنید. اگر هدفتان خواندن کتاب‌های علمی در باره موضوعی خاص است، به سراغ کتاب‌های متفرقه در آن موضوع نروید و فقط نمونه‌های علمی را بررسی کنید. همچنین اگر دوست ندارید کتاب‌های سنگین را با خود به این طرف و آن طرف ببرید، استفاده از کتاب‌خوان برای شما گزینه مناسبی است. امروزه کتاب‌ها در قالب‌های الکترونیکی نیز تولید شده‌اند. می‌توانید برای خرید، نمونه‌های الکترونیکی آن را انتخاب کنید.

 

اگر به خواندن مجلات علاقه دارید، می‌توانید با عضویت و به دست آوردن اشتراک مجله، ماهانه از شماره‌های جدید آنها بهره‌مند شوید. در این مورد به سلیقه خود توجه کنید. ببینید مجله با چه موضوعاتی بیشتر به درد شما می‌خورد یا برایتان جذاب‌تر است. با خرید اشتراک مجله مورد علاقه‌تان هر ماه در باره موضوع مورد علاقه خود مطالعاتی خواهید داشت.

کتاب و مجلات راهنمای خرید

برای جست‌وجوی کتاب‌ها و مجلات می‌توانید خیلی راحت از طریق اینترنت از آخرین چاپ‌های موجود، قیمت آن، ناشر و … آگاه شوید و نیازی به مراجعه فیزیکی نداشته باشید.

در آخر اگر هنوز هم شک دارید که چه کتابی به درد شما می‌خورد، می‌توانید با متخصصان حوزه مورد نظرتان مشورت کنید تا با توجه به تجربه‌شان از حیطه کتابی که شما در جستجوی آن هستید، راهنمایی‌های لازم را برایتان انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *