راهنمای خرید لوازم شخصی برقی

لوازم شخصی برقی

امروزه تنوع لوازم شخصی برقی بسیار زیاد است. کاری که این لوازم انجام می‌دهند در گذشته نیز به روش‌های مختلفی انجام می‌شد اما با ظهور ابزارهای پیشرفته، سرعت، دقت و کیفیت عملکرد وسایل قدیمی بهبود قابل‌توجهی یافته است. در راهنمای خرید لوازم شخصی برقی زیر به برخی موارد حائز اهمیت که خریدار قبل از اقدام به خرید باید در نظر بگیرد، پرداخته شده است.

 

نکات کلی خرید لوازم شخصی برقی

از جمله مواردی که هنگام خرید لوازم شخصی برقی بهتر است در نظر بگیرید، توجه به وزن دستگاه و ارگونومی آن است. باید نمونه‌ای را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی داشته باشید و دست شما را هنگام استفاده خسته نکند. به توان و قدرت آن نیز توجه کنید. دستگاه‌هایی با توان بیشتر معمولاً عملکرد قوی‌تری دارند، با این حال قیمتشان نیز بیشتر است و باید مصالحه‌ای بین قدرت مورد نیاز و کیف پولتان انجام دهید. همچنین به این توجه کنید که این دستگاه برای شارژ شدن به چه مدت ‌زمان نیاز دارد و آیا قابلیت شارژ سریع را دارد یا خیر و اینکه بعد از شارژ شدن، این شارژ تا چه مدت دوام می‌آورد. به مصرف برق دستگاه نیز توجه کنید.

در مورد وسیله‌ای مانند ریش‌تراش به این توجه کنید که راحتی تمیزکردن آن چقدر است. برخی نمونه‌ها سخت‌تر تمیز می‌شوند و اگر شما در طی روز زمان کمی در اختیار دارید، برای شما مناسب نخواهند بود.

در مورد سشوار باید ببینید از چه نوع عنصری در ساخت سشوار استفاده شده است. برخی سشوارها سرامیکی و برخی فلزی هستند. نوع سرامیکی باعث توزیع بهتر گرما در سر می‌شود و با استفاده از آن نگرانی‌تان از تمرکز گرما در یک نقطه و در نتیجه سوختن سرتان کمتر است.

در مورد بندانداز به این توجه کنید که آیا بندانداز، چراغی برای روشن‌کردن سطح پوست دارد یا نه. در صورت داشتن چراغ کارتان راحت‌تر است.

لوازم شخصی برقی

در مورد اپیلاتور به این که اپیلاتور برای پوست خشک طراحی شده است یا تر توجه کنید. درد اصلاح با اپیلاتورهای تر کمتر است و البته گران‌تر نیز هستند. در اصلاح با اپیلاتورهای تر به مدت‌زمان بیشتری نسبت به نوع خشک آن نیاز است. به تعداد تیغه‌های آن نیز توجه کنید. هر چه تعداد تیغه‌ها بیشتر باشد، سرعت دستگاه بیشتر است اما درد بیشتری نیز متحمل خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *