راهنمای خرید مد و پوشاک مردانه

مد و پوشاک مردانه

انتخاب لباس مناسب همیشه یکی از ضرورت‌های اجتماعی و فرهنگی در تمام جوامع بوده است تا آنجا که برخی معتقدند نحوه پوشیدن لباس می‌تواند برخورد دیگران با فرد را تحت تأثیر قرار دهد. برای اینکه لباس در تن برازنده باشد، باید قبل از خرید نکاتی را در نظر گرفت. در راهنمای خرید مد و پوشاک مردانه می‌خواهیم برخی از نکات مهم هنگام خرید البسه را یادآوری کنیم.

 

نکات مورد توجه در خرید مد و پوشاک مردانه

اندازه

در خرید پوشاک مخصوصاً اگر از نوع پیراهن مردانه باشد، توجه به سایز آن از اهمیت زیادی برخوردار است. لباس نباید آن‌قدر گشاد باشد که اصطلاحاً از بدن شما آویزان به نظر برسد و نباید آن‌قدری تنگ باشد که دیگران فکر کنند اگر دست‌هایتان را باز کنید، پیراهنتان جر می‌خورد! همچنین اگر شکم بزرگ و برآمده‌ای دارید بهتر است پیراهنی یک سایز بزرگ‌تر از خود را انتخاب کنید. حتی اگر لاغر باشید، باید بدانید که پوشیدن لباس‌هایی که کمی از ابعاد بدن شما بزرگ‌تر باشند می‌توانند شما را پهن‌تر و متناسب‌تر نشان دهند.

محصولات بخش فروشگاه

 

طرح لباس

اگر فردی لاغر و قدبلند هستید، پوشیدن لباس‌هایی که راه‌راه عمود دارند باعث می‌شود بلندتر دیده شوید که شاید دوست نداشته باشید. بهتر است پوشاکی با راه‌راه افقی انتخاب کنید تا شما را متناسب‌تر نشان دهد. افراد قدکوتاه بالعکس این نکته را باید رعایت کنند.

مد

ممکن است از جمله افرادی باشید که پیرو مد هستند و خودشان را با آن تنظیم می‌کنند. با این حال برای شیک‌پوش بودن نیازی به پیروی صد در صدی از مد نیست. شما می‌توانید هر طور که دوست دارید پوشش خود را انتخاب کنید و هم‌چنان هم شیک به نظر برسید. پس خودتان را بنده مد نکنید.

 

توجه به رنگ پوست

برای هر رنگ پوستی طیفی از رنگ‌ها وجود دارند که در کنار آنها رنگ پوست افراد زیباتر به نظر می‌رسد. اگر پوستی تیره دارید، رنگ‌هایی مثل آجری و نارنجی برای شما مناسب‌ترند. یک قاعده کلی این است که اگر پوست تیره‌ای دارید، لباس‌های با رنگ روشن و اگر پوست روشنی دارید، لباس‌های تیره‌رنگ شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

مکان

مهم است که مکانی که می‌خواهید بروید کجاست. آیا قصد تهیه پوشاک برای رفتن به یک جلسه ملاقات رسمی کاری را دارید یا می‌خواهید با دوستانتان خوش بگذرانید. در هر کدام از این موارد انتخاب پوشاک متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *