۲۹,۰۰۰ تومان
توضیحات
Donyaye Narmafzar Architecture in Photoshop Learning
- برند :
لوح گسترش دنیای نرم افزار - دستهبندی :
مجموعه آموزشی
مشخصات فنی Donyaye Narmafzar Architecture in Photoshop Learning
مشخصات
- شماره مجوز
۰۲۰۸۷۹-۰۰۰۹۳-۸
- مرجع صادر کنندهمحصولات بخش فروشگاه
-
خرمای مضافتی بم برنا وزن ۲۷۵ گرم
خرید محصول -
مودم ۳G/4G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M40 B1 به همراه ۶۰ گیگابایت اینترنت ۶ ماهه و ۱ عدد سیم کارت دائمی طلایی
۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان خرید محصول -
ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل GM-5600B-1DR
inf تومان خرید محصول -
میز تلویزیون مدل ۱۲۱۳
۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان خرید محصول -
ذره بین کامار مدل MP20A مجموعه ۲ عددی
۱۳۵,۰۰۰ تومان خرید محصول -
دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0-IU
۲,۵۱۹,۰۰۰ تومان خرید محصول -
ضبط کننده ویدیویی برایتون مدل UVR816SMT
اطلاعات بیشتر -
اسپری براق کننده و محافظ داشبورد گتسان مدل G-7019 حجم ۱۱۸ میلی لیتر
اطلاعات بیشتر
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
-
- نوع
DVD
- تعداد
۲
- متد آموزشی
چند رسانه ای
- مدت آموزش
۳۰۰ ساعت
- ناشر
موسسه فرهنگی لوح گسترش دنیای نرم افزار سینا
- سایر توضیحات
۱- پیکسل ها ، بیت مپ ها و گری اسکیل
۲- تبدیل از گری اسکل به آرجی بی
۳- بررسی کنتراست آرجی بی و CMYK
۴- بررسی لب مد وگاما
۵- بررسی دیوتن ، تریتون وکوادتون
۶- بررسی کراکترهای رنگی و مشخصات آن ها
۷- تنظیمات رنگ ها
۸- رسم پوسته در اتوکد
۹- تنظیمات پرینتر در اتوکد
۱۰-تنظیمات اندازه وکیفیت
۱۱- تغییر در اندازه تصویر
۱۲- تغییرات اندازه وتصویر
۱۳- کیفیت بالا وکم در تصاویر
۱۴- افزایش کیفیت با اکشن
۱۵- استفاده از لول و ادجاسمنت در لایه ها
۱۶- تغییر وضعیت توسط بلندینگ مد
۱۷- تشخیص سایه ها توسط ترشولد
۱۸- تصحیح رنگ ها با استفاده از کروز
۱۹- سایه روشن زدن توسط ابزارهای برن وادج
۲۰- تغییر هیو با لایه ماسک شده
۲۱- شبیه سازی نور روز
۲۲- افزودن افکت فیلم گرین
۲۳- ساخت لایه های ترکیبی
۲۴- استفاده از افکت های شارپن وگائسن بلور
۲۵- رنگ کردن پیکسل های اشیاء
۲۶- ساخت لایه های شیئی
۲۷- انتخاب «پس ها» و مکان یابی
۲۸- تغییر شکل اشیاء با استفاده از ابزار « پس»
۲۹- ایجاد «پس » در اشیاء
۳۰- استفاده از ابزار قلم
۳۱- ساخت اشیاء دلخواه
۳۲- نوشتن متن
۳۳- ایجاد افکت بر روی متن
۳۴- استفاده از لیر استایل
۳۵- ساخت لوگو
۳۶- خروجی گرفتن عکس از اتوکد
۳۷- تنظیم میزان شفافیت وذخیره سازی جهت
استفاده در محیط وب
۳۸- افزودن استوک و شفافیت در لایه ها
۳۹- برش وکوچک کردن تصاویر
۴۰- رنگ آمیزی دیوارها با استفاده ازسطل رنگ
۴۱)رنگ آمیزی ر+یزه کاری های نقشه
۴۲)مدیریت لایه ها
۴۳)ذخیره سازی محل انتخاب شده در کانالها
۴۴)رنگ آمیزی سینک ظرفشویی
۴۵)ساخت پترن
۴۶)کتابخانه های پترن
۴۷)استفاده از پترن ها
۴۸)استفاده از پترن های خاکستری
۴۹)ایجاد خط وساخت پترن
۵۰)کف پوش کردن آشپزخانه
۵۱)تغییر حالت دیوارها
۵۲)ایجاد عمق با استفاده از سایه ها
۵۳)تغییر اندازه اصلی بوم
۵۴)ساخت لایه ترکیبی و استفاده از گرادینس در لبه های نقشه
۵۵)تغییرات اندازه در تصویر
۵۶)ساخت مقیاس سنج نقشه
۵۷)اضافه کردن متن ولوگو
۵۸)تبدیل وکتور به «رستر»
۵۹)تنظیمات بکگراند وسوئیچ ها
۶۰)اضافه کردن نویز از تکسچرها
۶۱)اضافه نمودن تکسچر توسط پترن و رنگ آمیزی آنها
۶۲)ایجاد درو پنجره
۶۳)ایجاد نور وسایه در پنجره ها
۶۴)استفاده از ابزار قلم برای ساخت سایه
۶۵)ساخت پلاک خانه
۶۶)ایجاد سایه توسط شئ سفید
۶۷)محو کردن خطوط اصلی نقشه
۶۸)افزودن لایه جدید با استفاده از اتوکد
۶۹)ایجاد ابر و رفلکت های نوری در شیشه های پنجره
۷۰)تکنیک رفلکت برای شیشه
۷۱)ایجاد سایه بر روی دیوار
۷۲)افزودن انسان وفیگورهای مختلف به نقشه
۷۳)ایجاد درخت وسایه درخت
۷۴)ایجاد سایه براساس نور خورشید
۷۵)استفاده از تصاویر واقعی برای ساخت انسان در تصویر
۷۶)مقیاس نقشه واطلاعات جانبی نقشه
۷۷)بررسی یک ساختمان سه بعدی در تری دی مکس
۷۸)تصحیح زاویه دوربین در تری دی مکس
۷۹)ذخیره سازی تصویر توسط کانال آلفا در تری دی مکس
۸۰)رندر گرفتن از اشیاء با استفاده از تکنیک فلز
۸۱)بررسی اطلاعات رندر شده توسط تری دی مکس
۸۲)رندر گرفتن از سایه ها با استفاده از تری دی مکس
۸۳)ترکیب لایه ها وساخت ماسک
۸۴)استفاده از اکشن جهت تسریع بخشیدن به کارها
۸۵)ایجاد افکت به لایه های ماسک شده
۸۶)ایجاد فضای ومحیط ساختمان
۸۷)ساخت میله پرچم با استفاده از افکت ها
۸۸)استفاده از افکت ها برای ایجاد فریم دور شیشه ها
۸۹)ایجاد افکت سقف
۹۰)تغییر در نور لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
۹۱)تغییر رنگ در لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
۹۲)مدیریت وسازماندهی لایه ها
۹۳)ایجاد تصویر پس زمینه
۹۴)ایجاد رفلکت های نوری در شیشه
۹۵)ایجاد نور در شیشه
۹۶)ایجاد کارکتر های انسانی در تصویر
۹۷)لوگوی شخصی ونهایی سازی پروژه
۳۷- تنظیم میزان شفافیت وذخیره سازی جهت
استفاده در محیط وب
۳۸- افزودن استوک و شفافیت در لایه ها
۳۹- برش وکوچک کردن تصاویر
۴۰- رنگ آمیزی دیوارها با استفاده ازسطل رنگ
۴۱- رنگ آمیزی ر+یزه کاری های نقشه
۴۲- مدیریت لایه ها
۴۳- ذخیره سازی محل انتخاب شده در کانالها
۴۴- رنگ آمیزی سینک ظرفشویی
۴۵- ساخت پترن
۴۶- کتابخانه های پترن
۴۷- استفاده از پترن ها
۴۸- استفاده از پترن های خاکستری
۴۹- ایجاد خط وساخت پترن
۵۰- کف پوش کردن آشپزخانه
۵۱- تغییر حالت دیوارها
۵۲- ایجاد عمق با استفاده از سایه ها
۵۳- تغییر اندازه اصلی بوم
۵۴- ساخت لایه ترکیبی و استفاده از گرادینس
در لبه های نقشه
۵۵- تغییرات اندازه در تصویر
۵۶- ساخت مقیاس سنج نقشه
۵۷- اضافه کردن متن ولوگو
۵۸- تبدیل وکتور به (رستر)
۵۹- تنظیمات بکگراند وسوئیچ ها
۶۰- اضافه کردن نویز از تکسچرها
۶۱- اضافه نمودن تکسچر توسط پترن و رنگ
آمیزی آن ها
۶۲- ایجاد درو پنجره
۶۳- ایجاد نور وسایه در پنجره ها
۶۴- استفاده از ابزار قلم برای ساخت سایه
۶۵- ساخت پلاک خانه
۶۶- ایجاد سایه توسط شئ سفید
۶۷- محو کردن خطوط اصلی نقشه
۶۸- افزودن لایه جدید با استفاده از اتوکد
۶۹- ایجاد ابر و رفلکت نوری در شیشه پنجره
۷۰- تکنیک رفلکت برای شیشه
۷۱- ایجاد سایه بر روی دیوار
۷۲- افزودن انسان وفیگورهای مختلف به نقشه
۷۳- ایجاد درخت وسایه درخت
۷۴- ایجاد سایه براساس نور خورشید
۷۵- استفاده از تصاویر واقعی برای ساخت انسان
در تصویر
۷۶- مقیاس نقشه واطلاعات جانبی نقشه
۷۷- بررسی یک ساختمان۳ بعدی در ۳dmax
۷۸- تصحیح زاویه دوربین در تری دی مکس
۷۹- ذخیره سازی تصویر توسط کانال آلفا در
تری دی مکس
۸۰)رندر گرفتن از اشیاء با استفاده از تکنیک فلز
۸۱)بررسی اطلاعات رندر شده توسط تری دی مکس
۸۲)رندر گرفتن از سایه ها با استفاده از تری دی مکس
۸۳)ترکیب لایه ها وساخت ماسک
۸۴)استفاده از اکشن جهت تسریع بخشیدن به کارها
۸۵)ایجاد افکت به لایه های ماسک شده
۸۶)ایجاد فضای ومحیط ساختمان
۸۷)ساخت میله پرچم با استفاده از افکت ها
۸۸)استفاده از افکت ها برای ایجاد فریم دور شیشه ها
۸۹)ایجاد افکت سقف
۹۰)تغییر در نور لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
۹۱)تغییر رنگ در لایه ها با استفاده از گروه کلیپ ها
۹۲)مدیریت وسازماندهی لایه ها
۹۳)ایجاد تصویر پس زمینه
۹۴)ایجاد رفلکت های نوری در شیشه
۹۵)ایجاد نور در شیشه
۹۶)ایجاد کارکتر های انسانی در تصویر
۹۷)لوگوی شخصی ونهایی سازی پروژه
۷۲- افزودن انسان وفیگورهای مختلف به نقشه
۷۳- ایجاد درخت وسایه درخت
۷۴- ایجاد سایه براساس نور خورشید
۷۵- استفاده از تصاویر واقعی برای ساخت انسان
در تصویر
۷۶- مقیاس نقشه واطلاعات جانبی نقشه
۷۷- بررسی یک ساختمان۳ بعدی در ۳dmax
۷۸- تصحیح زاویه دوربین در تری دی مکس
۷۹- ذخیره سازی تصویر توسط کانال آلفا در
۳dmax
۸۰- رندر گرفتن از اشیاء با استفاده از تکنیک فلز
۸۱- بررسی اطلاعات رندر شده توسط ۳dmax
۸۲- رندرگرفتن از سایه ها با استفاده از ۳dmax
۸۳- ترکیب لایه ها وساخت ماسک
۸۴- استفاده ازاکشن جهت تسریع بخشیدن به کارها
۸۵- ایجاد افکت به لایه های ماسک شده
۸۶- ایجاد فضای ومحیط ساختمان
۸۷- ساخت میله پرچم با استفاده از افکت ها
۸۸- استفاده از افکت برای ایجاد فریم دور شیشه
۸۹- ایجاد افکت سقف
۹۰- تغییر در نور لایه با استفاده از گروه کلیپ ها
۹۱- تغییر رنگ در لایه با استفاده از گروه کلیپها
۹۲- مدیریت وسازماندهی لایه ها
۹۳- ایجاد تصویر پس زمینه
۹۴- ایجاد رفلکت های نوری در شیشه
۹۵- ایجاد نور در شیشه
۹۶- ایجاد کارکتر های انسانی در تصویر
۹۷- لوگوی شخصی ونهایی سازی پروژه